Dit vraagt om een multidisciplinaire aanpak. Onze Performance Teams zorgen hiervoor. Zij zorgen voor het stellen van de juiste vragen, helpen de juiste doelen te stellen en de meest slimme oplossingen te bedenken. Ook onze klanten maken natuurlijk deel uit van de teams. Zo streven we er samen naar om jouw organisatie 365 dagen relevant te laten zijn. B.made kan hierin de volledige coördinatie voeren of onderdeel worden van jouw team voor meer executiekracht.
Hoe doen we dat?
-
Doelstellingen bepalen
We brengen de KPI's en bijbehorende doelstellingen in kaart
-
Huidige customer journey vaststellen
We brengen samen met jou de huidige touchpoints en conversiepunten in kaart
-
Optimalisatiepunten definiëren
Op basis van de doelstellingen bepalen we welke touchpoints en conversiepunten geoptimaliseerd dienen te worden
-
Ingrijpen op de juiste plek
Binnen een multidisciplinair performance team grijpen de juiste mensen op de juiste plek in, om zo de gestelde doelstellingen te behalen en continu te monitoren.
Dat inzicht gebruiken we om persoonlijke en relevante content te ontwikkelen.
De juiste technologie helpt vervolgens te identificeren welke content, we op welk moment aan welke persoon moeten tonen of verzenden. In realtime.
Bij B.made maken we het en zorgen dat het werkt. Data, content en technologie in perfecte harmonie. Organisaties die dat goed doen bereiken een volledig gepersonaliseerde en doorlopend relevante klantbeleving. Het hele jaar door.
van
Customer
Intelligence
naar
Customer
Experience
Data
Realtime besluitvorming
Data-analyse en -bewerking
Content
Productie gepersonaliseerde content
Technologie
Channelontwikkeling en -implementatie