Ambitie
Flanderijn wil meehelpen om de schuldenproblematiek in Nederland te verminderen. Het gebeurt momenteel te vaak dat betalingsafspraken worden gedwarsboomd door acties van schuldeisers, incassobureaus of gerechtsdeurwaarders. Het gevolg hiervan zijn onnodige kostenverhogingen.
De doelstelling van Flanderijn is om gezien te worden als een belangrijke en onafhankelijke partner bij de aanpak van de schuldenproblematiek. Het vraagstuk aan B.made was dan ook: Hoe kunnen wij deze visie overbrengen naar de doelgroep?
Aanpak
Ons team van strategen ging met deze uitdaging aan de slag om tot een passende leefregel te komen. Dit heeft geresulteerd in de campagne: ‘Tot hier. En nu verder’. Om dit bij de doelgroep terecht te laten komen en te activeren, zijn een aantal middelen ingezet. De focus lag op het online verspreiden van deze middelen. B.made heeft deze campagne in haar eigen studio gefotografeerd en gefilmd. Dit is vervolgens gecommuniceerd richting de doelgroep door middel van display advertenties en een LinkedIn campagne.
Resultaat
De resultaten spreken bijna voor zich. Onze aanpak heeft geresulteerd in een campagne met een groot bereik in de vooraf bepaalde doelgroepen. met een overperformance van maar liefst 348% op het aantal vertoningen, heeft de campagne haar doelstellingen ruim overtroffen. De campagne heeft binnen een maand 3.165.082 vertoningen gehad en een bereik van 880.510 mensen.