Loading...
Marketingstrategie

CRM-analyse

Het uitvoeren van een goede CRM-analyse zorgt ervoor dat je jouw klanten goed leert kennen en een goede relatie met hen opbouwt.

Leer jouw klant kennen

Door je huidige klantenbestand te analyseren leer je veel over hoe je doelgroep is opgebouwd. Bekijk bijvoorbeeld binnen welke sectoren je de meeste omzet scoort. Of krijg inzicht in het type klant waar je juist hele lage marges bij behaald. Door je huidige database goed te analyseren, kun je bijvoorbeeld effectiever en gerichter marketing bedrijven en sneller nieuwe kansen herkennen.

Effectief CRM beheer

B.made is bekend met de mogelijkheden die innovatieve CRM softwareprogramma’s bieden. Onze specialisten helpen organisaties onder andere bij het indelen van funnels, het opstellen van klantprofielen en het op elkaar afstemmen van de marketing- en salesafdelingen. Een CRM-analyse op de juiste manier uitvoeren is een uitdagend vraagstuk waar we je graag bij ondersteunen.

Heb je vragen? Stel ze gerust

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.