We laten je graag kennis maken met het team van B.made. Wie zijn toch al die mensen? In de rubriek ‘Meet the team’ laten we je één voor één kennis maken met onze collega’s. De vorige keer passeerde Stefan Jongkind de revue, deze keer is het de eer aan Roy.
Liefde voor online marketing
Roy heeft zich pas bij het team gevoegd en vervult de rol van online marketeer. Wanneer we hem vragen waarom hij online marketeer geworden is, antwoordt hij: “De wereld van online marketing staat nooit stil. Als organisatie moet je continu op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen, zodat je voorop blijft lopen ten opzichte van de concurrentie. Ik vind het leuk om verschillende soorten organisaties te ondersteunen met campagnes die echt wat teweegbrengen. De verschillende wensen en behoeften van de klant geven mij een hoop energie. Ik denk dan ook graag mee met de klant.’’
Plezier met inspanning en ontspanning
Roy is in Rotterdam geboren, maar woont al bijna heel zijn leven in Barendrecht. In zijn vrije tijd is hij vaak actief aan het fitnessen. Een potje voetballen doet hij ook erg graag. Als hij dat gedaan heeft ploft hij neer op de bank, om ontspannen series en films op Netflix te kijken of om zijn PlayStation 4 op te starten. Verder waagt hij in het weekend vaak een paar dansjes onder het genot van enkele drankjes. “Een goede afwisseling van inspanning en ontspanning”.
Een goede afwisseling van inspanning en ontspanning Roy Westerbeek
Aan de slag voor BeLife
Voor BeLife zet Roy drie dagen in de week zijn marketingspecialisme in. BeLife is een interventie- en adviesbedrijf dat zorgpatiënten, bedrijven en particulieren vooruithelpt op het gebied van gezondheid, inzetbaarheid en vitaliteit. Roy: “Het is mooi om te zien hoe de specialisten van BeLife ieder hun eigen expertise inzetten, om zo tot een gezamenlijke diagnose te komen. Een fysiotherapeut, inspanningsfysioloog en mentale coach brengen bijvoorbeeld in overleg advies uit. Dat maakt BeLife uniek.
Mijn werk richt zich momenteel op de opening van een nieuwe BeLife locatie. Samen met het marketingteam zorgen we voor zoveel mogelijk bekendheid voor dit centrum. Zo gaan we binnenkort onder andere leuke vlogs opnemen!”
Plannen voor de toekomst
In een vakgebied dat alsmaar belangrijker wordt, is het van belang om up-to-date te blijven. Op de vraag hoe hij zijn toekomst voor zich ziet, antwoordt Roy: ‘’Als online marketeer ben je met veel verschillende dingen bezig. Ik zou graag alle facetten binnen online marketing onder de knie krijgen. Er is ook nog overlap met andere specialisaties. Zo zou ik bijvoorbeeld meer van Photoshop en programmeren willen afweten. Dit is natuurlijk een kwestie van tijd en moeite erin steken. Uiteindelijk wil ik meer op een strategisch niveau bezig zijn met online marketing.’’
Het is duidelijk, Roy heeft veel ambities. Bij B.made krijgt hij alle ruimte om zichzelf te ontwikkelen en zo nóg beter te worden in wat hij doet.