Heeft je organisatie moeite met het bepalen van de juiste marketingaanpak? Laat je dan adviseren door onze specialisten.
Haal meer uit je marketinginspanningen
Uit onderzoek van Gartner blijkt dat organisaties die persoonlijker en relevanter zijn voor hun doelgroep, gemiddeld 80% beter presteren dan organisaties uit dezelfde branche die achterblijven.
Tijdens een marketingstrategiesessie laten we zien hoe marketing kan bijdragen aan de groei van je organisatie. Wij helpen je met het opstellen van een effectieve marketingstrategie. Dankzij een gestructureerde aanpak komen we stap voor stap tot goede adviezen, die je direct in de praktijk kunt implementeren.
Aanpak
Een marketingstrategiesessie is als volgt opgebouwd:
- Opstellen doelen & doelstellingen
Meetbare doelstellingen zijn nodig om te kunnen bepalen of een marketingstrategie wel effectief is. - Bepalen doelgroepen
Je wilt je marketinginspanningen alleen maar inzetten om prospects, leads of klanten te bereiken die echt relevant zijn voor je bedrijf. - Persona’s vormgeven
We creëren persona’s die representatief zijn voor de gehele doelgroep. Zo kun je je marketinginspanningen richten op de juiste mensen. - Customer Journey in kaart brengen
In elke fase van de klantreis wil je dat je doelgroep aan je merknaam denkt.
Op naar mooie resultaten
Aan het einde van het proces kun je effectiever marketing inzetten. Vervolgens nemen we alle bevindingen op in een adviesrapport, die we met je zullen delen tijdens een presentatie. Het implementeren van een marketingstrategie kan uitdagend en gecompliceerd zijn. Daarom kun je kiezen voor een extra contentsessie waarin we je genoeg inspiratie bieden, zodat je organisatie voortaan zelf relevante content kan produceren.
Ben je er klaar voor om je organisatie naar nieuwe hoogtes te brengen? Neem dan contact met ons op.